viernes, 17 de junio de 2011

OPINIÓN DE MIGUEL


Eu non fun a Barcelona, pero fun a Madrid. O que máis me gustou de Madrid foi o Santiago Bernabeu e o parque de atracións. Estuven cos meus primos na súa casa. Pola comunión da miña prima Carla regaláronlle un móvil e a Wii. Fun ver aos meus tíos en metro. Eles regaláronme unha camiseta de Casillas. Ese día fun con miña nai e cos meus tíos a Faunia (que é como un zoo pero de animales pequenos). Cando estábamos vendo os patos empezou a tronar como eu nunca vira. A miña nai e máis a min asustounos moito. Alí vin pingüinos,culebras,murciélagos,cocodrilos,peixes,monos,avestruces...,
vin todo menos os ponis. O penúltimo día meu primo Diego e eu fomos ao parque xogar ao fútbol e ao cine ver Piratas do Caribe e Mareas Vivas en 3D. O seguinte día pola mañá marchamos co meu tío.
Adeus!

No hay comentarios:

Publicar un comentario